Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
650

Over mij

'Volg je hart, want dat klopt!

‘Zeg je baan op, koop een ticket, krijg een kleurtje, wordt verliefd, kom nooit meer terug’.

Maar natuurlijk kom ik regelmatig terug naar mijn geliefde platte landje, maar het liefst ben ik ergens waar ik nog nooit geweest ben. Waar ik me verbaas, geniet, leer en ervaar. Het is niet altijd koek en ei op reis en er is best wel eens stront aan de knikker. Ik vertel je er naar hartelust over!

Over mijn reis

Alhoewel ik veel 'op reis' ben, ben ik niet altijd aan het reizen. Ik vind het heerlijk om ergens langer te verblijven. Om het land, de taal en de mensen echt te leren kennen. Er zelf in te wonen, werken en leven. In 2014 ben ik besmet geraakt met het reisvirus en heb ik het volgende afgelegd:

2014-2016 Azië en Oceanië
Singapore, China, Vietnam, Cambodja, Maleisië, Australië, Nieuw Zeeland, Indonesië (Bali, Gili eilanden,Lombok, Komodo, Flores) Borneo, Filipijnen

2017-2018 Latin Amerika en Canada

2019 start reis Midden Amerika:
Cuba Mexico Guatemala Honduras

Bezochte landen

Ik heb 35 landen (14%) bezocht:

Australië, België, Bolivia, Cambodja, Canada, China, Colombia, Denemarken, Duitsland, Ecuador, Filipijnen, Frankrijk, IJsland, India, Indonesië, Italië, Luxemburg, Maleisië, Mexico, Nederland, Nicaragua, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Peru, Polen, Portugal, Singapore, Spanje, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.