Goede Reis

7 oktober 2014 - Polsbroekerdam, Nederland

Een goede reis door mijn reisverslag gewenst. Hopelijk wordt het een boeiend verhaal met mooie plaatjes.

1. Marjolijn:
    15 oktober 2014
    Lieve Ier,

Heel veel plezier op reis! "Waag het niet om de Oost-kust van Australië vanaf Cairns te missen, want dat is't mooist. En zeilen bij de WhitSundays, dat is supergaaf!" (sprak de H)! Geniet van al het moois dat je gaat beleven!

X H&M
  2. Clary:
    16 oktober 2014
    Toch nog dikke tranen bij ons afscheid. Ik wens je het allerbeste, het allerleukste, een fantastische reis, een tijd om nooit te vergeten. Ik wacht op je mooie verhalen en leef met je mee. Liefs Mam, Clary.
  3. Theo en Ans:
    Lieve Iris, ook wij wensen je een onvergetelijke reis toe en gaan je volgen hoor! Geniet er heel erg veel van.

lieve groeten, Theo en Ans
  4. Helma Crone:
    16 oktober 2014
    Lieve Iris Geniet van je reis en alles wat mooi is. We gaan je volgen. Liefs {tante} Helma en ons hele gezin
  5. Simone:
    17 oktober 2014
    Yes. Gevonden. Wat fijn dat ik je kan volgen. Ik vind je zo'n stoer wijf. Maak er wat moois van en vergeet niet jezelf af en toe te knijpen. Wat je mee gaat maken is bijzonder en echt waar! Dikke kus