And so it began

17 oktober 2014 - Singapore, Singapore

De zon laat net haar eerste stralen zien. Ze brand niet, maar geeft wel een doffe klap in mijn gezicht bij het verlaten van de verkoelde airport. De pareltjes staan op mijn voorhoofd. Met slechts 12 kilo op pad ben ik mezelf nu extra dankbaar dat ik zuinig heb gepakt. Ik loop door de stad en ik voel me ineens een soort trots, hier sta ik dan, in mijn eentje, aan de andere kant van de wereld! Met opgeheven hoofd laat ik de eerste voetsporen van mijn reis na, al moet je daar in Singapore voorzichtig mee zijn, want overal staan bordjes dat je hoge boetes krijgt bij het vervuilen van de straat. Ik wordt opgemerkt door de bevolking en ze bemoeien zich op de juiste manier met het wijzen van ( de goede!) weg. De eerste vriend is gemaakt,een jonge Indiër in de metro die graag met mij de dag wil doorbrengen, aangezien ik eerst even een eigen plan wilde trekken is de eerste vriend dus ook weer afgepoeierd ;-) Met 4 gezellige Belgen struin ik uiteindelijk heel wat straten van Singapore af. Het is mooi, het is rustig, het is schoon, het is modern, Singapore is een fijn en warm begin na een spannende start.

1. Gijs:
    17 oktober 2014
    Mooi eerste verslag(je) Iris. Goeie start, goed op weg. Ik heb er een goed gevoel over! Ben ook trots op jou!
  2. Clary:
    17 oktober 2014
    Wat fijn je eerste verhaal. Dat geeft een gerust gevoel. Trots ben ik ook,maar ook omdat, Ester haar scriptie mag gaan verdedigen.
    Het is een mooie dag.
  3. Simone:
    17 oktober 2014
    Heel herkenbaar. :-) en wat schrijf je leuk Iris!
  4. Steven:
    17 oktober 2014
    Leuk on zo snel al wat van je te horen. Mooie herinneringen komen gelijk weer boven. Genieten!
  5. Jantine:
    17 oktober 2014
    Je komt je belofte om te schrijven snel na. Ik blijf je volgen. En wat schrijf je leuk. Daar moet je misschien ooit eens wat mee gaan doen... Geniet!
  6. Myra:
    17 oktober 2014
    Een goed begin en met recht trots en met opgeheven hoofd Iris ! Leuk schrijfwerk !
  7. Tilly:
    17 oktober 2014
    Hoi Iris wat leuk om zo kontakt te hebben
    Voorzichtig blijven hoor veel plezier
    Tilly
  8. Anne-Marie:
    17 oktober 2014
    Hey trotse Iris, jij hebt een schrijver in je! Wat leuk om zo snel al van je te horen! Wat ben je toch een stoer wijf! Geniet ervan en ik hoop snel weer wat te lezen van je! Maaarreeeehhh vooral genieten hoor!
  9. Bob Verwer:
    18 oktober 2014
    Ha Iris,
    Leuk eerste verhaal. Ik blijf je volgen hoor.
  10. Ben:
    Hey Globetrottertje,
    Na een zeer narrig weekje, er maar niet aan te wennen, heb ik er , na dit te lezen, een gerust gevoel over. Je maakt er een mooi verhaal van! Ben echt onwijs trots op je, lekker stoer wijf!! En trots op jezelf mag je zeker zijn!! Geniet ervan!!!!!
    Ik kan niet wachten op je volgende verslag.!
  11. Het zusje:
    19 oktober 2014
    Leuk om te lezen ir! Hihi heel veel plezier xxxxx
  12. Ria Harreveld:
    19 oktober 2014
    Hoi Iris, Knap gedaan hoor! Je komt al aardig in de buurt van waar we het toen over hadden:je wilde een echt verhalend verslag maken.
    Dit leest vlot en geeft veel informatie in een kort stukje.
    Ik kijk met spanning uit naar je volgende verslag! X
  13. Martien:
    Leuk om te lezen Ir en mee te genieten in beeld. Still going strong! X